لیست قیمت تایپ لاتک (زی‌پرشین)

هزینه تایپ فرمول ها و درج جداول

هزینه‌های خدمات لاتکس در سال 1402 مطابق جداول زیر می‌باشد.

دقت داشته باشید که این ارقام میانگینی از قیمت‌های تمام شده برای تایپ پروژه‌های لاتک در مجموعۀ “مهارت های ریاضی” می‌باشد. لذا این قیمت‌ها کاملاً تخمینی است و صرفاً برای آشنایی شما با محدوده قیمت‌ها طبقه‌بندی شده است. برای اطلاع از جزئیات تمامی نکات را مطالعه کنید.

هزینه تایپ لاتک در صورت وجود اسکن دست نوشته

نوع خدمات هزینه
تایپ هر صفحه فارسی (با تعداد فرمول کم) 15000 تومان
تایپ هر صفحه فارسی (با تعداد فرمول زیاد) 20000 تومان
تایپ هر صفحه انگلیسی (با تعداد فرمول کم) 20000 تومان
تایپ هر صفحه انگلیسی (با تعداد فرمول زیاد) 25000 تومان

هزینه تایپ لاتک در صورت وجود اسکن دست نوشته

نوع خدمات هزینه
تایپ هر صفحه فارسی (با تعداد فرمول کم) 10000 تومان
تایپ هر صفحه فارسی (با تعداد فرمول زیاد) 15000 تومان
تایپ هر صفحه انگلیسی (با تعداد فرمول کم) 15000 تومان
تایپ هر صفحه انگلیسی (با تعداد فرمول زیاد) 20000 تومان

هزینه تایپ فرمول ها و درج جداول

نوع خدمات هزینه
تایپ فرمول‌های ساده 2000 تومان
تایپ فرمول‌های پیچیده 4000 تا 6000 تومان
درج شکل و زیرشکل 10000 تومان
درج جدول 10000 تا 20000 تومان

موارد زیر در قیمت‌گذاری پروژه‌های تایپ لاتکس مؤثر است:

  • تایپ از روی دست‌نوشته با خط خوانا و خط ناخوانا
  • کیفیت و وضوح فایل‌های ارسالی مشتری
  • پروژه دو زبانه (مثلاً عربی و فارسی یا انگلیس و فارسی)
  • زمینه‌های تخصصی برای تایپ
  • مدت زمان تحویل پروژه به درخواست مشتری
  • پیچیدگی فرمول‌ها و زمانی که برای تایپ آنها صرف می‌شود
  • پیچیدگی جداول و نمودارها
  • حجم محتوای پروژه
لوگوی لاتک

دقت داشته باشید که:

  • هر صفحه استاندارد انگلیسی و فارسی (بدون فرمول)، شامل ۲۵۰ کلمه می‌باشد. (حدود 18 خط با فونت 14 یا 20خط با فونت 16)

  • وجود کلمات انگلیسی (حداکثر 10 کلمه) در هر صفحه تایپ فارسی شامل هزینه اضافی نمی‌گردد.

  • تمام مراحل خدمات تایپ به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

  • برای ثبت سفارشات می‌توانید از طریق هر یک از راه‌های ارتباطی اقدام نمایید.

  • صدور پیش‌فاکتور رایگان می‌باشد و شما پس از دریافت پیش‌فاکتور می‌توانید تصمیم‌گیری نمایید.

  • در هنگام ثبت سفارشات تایپ، 70 درصد از کل هزینه برآورد شده (از پیش‌فاکتور) را می‌بایست واریز نمایید تا تایپ فایل‌های شما شروع شود.

  • پس از پرداخت فاکتور نهایی و تسویه حساب کامل فایل‌های pdf و TEX پروژه ارسال می‌شود.

  • پروژه قبل از تحویل بازخوانی و اصلاحات انجام می‌شود با این حال سفارشات شما مشمول 3 روز گارانتی می‌شود یعنی بعد از تحویل پروژه باز هم اگر مشکلاتی در محتوا (از نظر ویرایشی و خطای ویراستاری) وجود داشت؛ می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی جهت ویرایش یا تغییرات اقدام نمایید. اصلاح مشکلات محتوایی که از طرف ویراستاری مجموعۀ “مهارت‌های ریاضی” باشد شامل هزینۀ اضافی نمی‌شود.

  • بدیهی است که ویرایش پروژه برای افزایش، حذف و ویرایش محتوا که با درخواست مشتری باشد (یعنی ویرایش جدید برای پروژه قبلی باشد یا اشکالات و خطاهای احتمالی از طرف خود مشتری باشد) شامل هزینه مجزا خواهد بود و برای این موارد فاکتور مجزا صادر خواهد شد.

برای ثبت سفارش می‌توانید از طریق یکی از راه‌های ارتباطی اقدام کنید، در صورت فوریت می‌توانید تماس تلفنی برقرار کنید و از دریافت سفارش توسط مجموعه؛ مطمئن شوید.